2. DAN MENTORJEV UP FVZ

Namen izobraževanja je bil v pridobivanju novega znanja za delo s študenti zdravstvene nege v kliničnem okolju. Predavanja so dala poudarek vlogi mentorja v kliničnem okolju ter ocenjevanju študentov na kliničnem usposabljanju, s posebnim poudarkom na oceni neuspešnega študenta in razlogih, zakaj se mentorji za to ne odločajo, v tem delu je potekala okrogla miza z aktivno udeležbo mentorjev. Delavnica je bila namenjena razumevanju komunikacijskega in odnosnega vidika relacije mentor – študent z namenom povečanja usposobljenosti mentorjev za izvajanje učinkovite mentorske vloge v kliničnem okolju. V zaključnem delu programa so bili udeleženci izobraževanja seznanjeni s cilji, pričakovanji in izvedbo kliničnega usposabljanja v novem študijskem letu 2015/16.

                                                           

PROGRAM:
13.45 - 14.15 Registracija udeležencev
14.15 – 14.30 Pozdravni nagovor in predstavitev programa

Predavanje

14.30 – 15.00 (30 min): Ocenjevanje kliničnega usposabljanja – delo z manj uspešnimi študenti, teoretični uvod

Helena Skočir, pred.

Okrogla miza

15.00 – 16.30 (90 min): Problemi, s katerimi se klinični mentorji soočajo pri delu s študenti
Helena Skočir, pred., in sodelavci
16.30 – 17.00 ODMOR s kavo in prigrizkom

Delavnica

17.00 – 18.30 (90 min): Izzivi ohranjanja učinkovite mentorske vloge v klinični praksi

doc. dr. Katarina Babnik, mag. Mirko Prosen, viš. pred.

18.30 – 19.30 (60 min):  Srečanje kliničnih mentorjev in šolskih koordinatorjev po posameznih področjih kliničnega usposabljanja

priprava na izvedbo kliničnega usposabljanja v študijskem letu 2015/16

 

Prijava VIS

Prijava e-učilnica